2014. szeptember 4., csütörtök

Nyárutó



Kedves Élményesek! Régen találkoztunk már. Vége a nyárnak, elrepült a szünet. Sokszor eszembe jutott a közös játék, ami szivmelengetően hatott rám. A héten rengeteget tanultam belekóstoltam a KIMSZIM, Józan babák és a Kaleidoszkóp improvizációs színházak játékaiba. Új technikákat is tanultam. Először furcsa volt velük játszani, de végül fergeteges lett. Szert tettem arra, hogy vannak korlátaim, befolyásoló tényezők amik szabják határaimat, türelmemet, összpontosításomat, önbizalmamat, hangulatomat stb. Szeretném a közeljövőben megosztani veletek mindazt amit elsajátítottam e pár nap során. Kíváncsi vagyok emellett arra, hogy nektek hogy telt a szünet, mit tanultatok magatokról a nyár alatt. Nagyon várom a találkozást és a közös játékot!

Írta: Pataki Kitti

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése