2015. július 6., hétfő

Amikor megérkeztünk az V. OPT találkozóra senkit sem ismertem, mindenkivel magázódtunk . Távozáskor mindenki ismerős volt és meleg öleléssel búcsúztunk.




A három nap alatt különböző workshopokon vehettem részt. Nekem legjobban a Fabulatóriumé, együtt a színpadon látássérült barátainkkal workshop tetszett. Itt kaptunk egy szemüveget amin két apró lyuk volt, ebben kellett playback-elni. Nekem is alkalmam volt viselni ezt a szemüveget. Mindenki aki felvette a szemüveget, elmesélte azt, hogy mit érzett. " Bár távolról a szemüvegen lévő két lyuk olyan apró mégis mikor belekerül valaki abba a helyzetbe, hogy viselnie kell vagy Csiri esetében együtt kell vele élni akkor rájön, hogy az a két lyuk olyan hatalmas. "
Megtanultam, azért mert valaki sérült attól ugyanúgy tud payback-elni.



Fabulatorium, workshop

És mit is tanultam igazából ezen OPT-n??
Megtanultam, a különböző playback társulatok mindig ott lesznek azok számára akinek valami jó, rossz, izgalmas, szomorú, megható vagy vicces történetük van.



Figyel a közönség....... Kaméleon társulat
Írta: Hajdú Nóra
2015.

Fényképek: Komáromi Zoltán és a Fabolatorium Playback Társulat

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése