2015. november 24., kedd

Ismerős ismeretlenség


Újra örömmel hallom, hogy megyünk a Széchényi Kollégiumba. Ez már a harmadik évem, amikor ott fellépünk. Tehát nem volt ismeretlen a helyzet, sem a helyszín.

Megérkeztünk, rég látott társ is csatlakozott ez alkalomból. Bemelegítettünk, mindenki megkapta a ráruházott feladatot.



Megérkezett a közönség, és soraikban felfedezni vélek néhány ismerős arcot. Izgultam és kíváncsian vártam mi fog történni. Érdekeltek a történetek és a visszajátszódó játék is.

Bele is vágtunk. Magdi bemutatta a társulatot köztük engem is, majd átadta a stafétát. Készültem a helyzetre, és belevágtam gondolataimmal. KARD, PAJZS, CÍMER. Konfliktusokat előidéző szimbólumok. Értékeket képviselnek. Az értékek pedig bennünk vannak, magunkkal hozzuk. A kollégisták is hoznak magukkal otthonról értékeket. Most is ez történt. Az előadás elején még kiderült, hogy a jelenlévők fele önszántából érkezett, semmilyen kötelező jelleggel, ez meglepett és öröm szikrát gyújtott a szememben.




Következő érzések voltak az est fénypontjában: kíváncsiság, betegség, vágyakozás, elengedés, visszaemlékezés, távolság, nagyi, szakma, otthon-kollégium.

Érdekes felfedezést tettem még. Ebben a kollégiumban harmadjára fordulok meg fellépések során. Az előadás címe három szóból áll. Az Élményszínháznak három éve vagyok a tagja.

Köszönöm ezt a csodálatos estét a Közönségnek, a szervezőknek, a Játszóknak: Lili, Laci, Bence, Nóri, Timi, Magdi, a fotósnak: Jázmin és Magdi.

Játékmester: Pataki Kitti

"Elmétek legyen összhangban a mindenség törvényeivel; testetek legyen összhangban a mindenség mozgásával; testetek és lelketek váljon eggyé, forrjon egybe a mindenség működésével!"
(Uesiba Morihei, aki egy legyőzhetetlen harcos volt)

Írta: Pataki Kitti                                                                                Képek itt


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése